HyperX, dział gamingowy firmy Kingston Technology Company Inc., poinformował, że podczas targów SXSW poprowadzi panel poświęcony esportowi pod hasłem „Colliding Worlds, Shaping the Future of Esports” („Zderzenie światów: kształtowanie przyszłości esportu”).
Sport elektroniczny (e-sport) jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów branży rozrywkowej na świecie. Pod względem liczby widzów, którzy śledzą bezpośrednie transmisje z zawodów wyprzedza ligi NFL i NBA. Panel będzie okazją do spotkania przedstawicieli marek, graczy i organizacji ze świata esportu oraz podyskutowania o jego przyszłości, jak i całej branży rozrywkowej. Wezmą w nim udział liderzy takich organizacji esportowych, jak Cleveland Cavaliers, Team Dignitas (powiązana z klubem Philadelphia 76ers’) i VY Esports.
Podczas tego panelu będziemy mogli podyskutować o świecie sportu tradycyjnego i elektronicznego, które coraz bardziej łączą się ze sobą, tworząc nowy, jednolity segment branży rozrywkowej ― powiedział Daniel Kelley, dyrektor ds. globalnego marketingu w firmie HyperX. – Społeczność graczy cały czas się powiększa. Chcemy ją edukować oraz nawiązać z nią relacje, które pomogą nam w kształtowaniu przyszłości esportu.
Panel pod hasłem „Colliding Worlds, Shaping the Future of Esports” („Zderzenie światów: kształtowanie przyszłości esportu”) odbędzie się w czwartek 15 marca, w godzinach 12:30 – 13:30, w sali 5ABC ośrodka Austin Convention Center. Weźmie w nim udział wielu specjalistów z branży gamingowej, takich jak:
- Daniel Kelley, dyrektor ds. globalnego marketingu, HyperX ― Kelley ma unikatową wiedzę dotyczącą łączenia esportu ze sportem tradycyjnym. Jest odpowiedzialny za strategiczne partnerstwo z zawodnikami ligi NBA, takimi jak znani z meczów gwiazd All-Star: De’Aaron Fox, Joel Embiid i Gordon Hayward, i drużynami sportu elektronicznego. W firmie HyperX Daniel Kelley zajmuje się budowaniem szerokiej świadomości tej marki w społeczności esportu.
- Roger Muraco, dyrektor ds. gier komputerowych, Cleveland Cavaliers ― Muraco kieruje strategią w zakresie esportu w organizacji Cleveland Cavaliers. Jest zaangażowany w budowanie zespołu, który weźmie udział w tegorocznym inauguracyjnym turnieju gry NBA 2K. Przedstawi zmiany oczekiwane w 2018 roku z perspektywy drużyny sportowej.
- Heather Garozzo, gracz komputerowy i dyrektor ds. marketingu, Team Dignitas ― Garozzo to aktywny gracz, menedżer i trenerka, która ma dużą wiedzę dotyczącą łączenia drużyn sportowych i esportowych, i może ją przedstawić z unikatowej perspektywy, z uwzględnieniem rozwoju gracza oraz umiejętności potrzebnych do odnoszenia sukcesów w tym coraz szerszym segmencie branży rozrywkowej.
- Stan Press, dyrektor ds. rozwoju przedsiębiorstwa, VY Esports ― Press, który jest zaangażowany w sport elektroniczny jako agent, moderuje panele dotyczące esportu na całym świecie. Swoje bogate doświadczenie wykorzysta jako moderator panelu „Colliding Worlds”.