HyperX poprowadzi panel na temat przyszłości e-sportu na targach SXSW 2018

HyperX, dział gamingowy firmy Kingston Technology Company Inc., poinformował, że podczas targów SXSW poprowadzi panel poświęcony esportowi pod hasłem „Colliding Worlds, Shaping the Future of Esports” („Zderzenie światów: kształtowanie przyszłości esportu”).

Sport elektroniczny (e-sport) jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów branży rozrywkowej na świecie. Pod względem liczby widzów, którzy śledzą bezpośrednie transmisje z zawodów wyprzedza ligi NFL i NBA. Panel będzie okazją do spotkania przedstawicieli marek, graczy i organizacji ze świata esportu oraz podyskutowania o jego przyszłości, jak i całej branży rozrywkowej. Wezmą w nim udział liderzy takich organizacji esportowych, jak Cleveland Cavaliers, Team Dignitas (powiązana z klubem Philadelphia 76ers’) i VY Esports.

Podczas tego panelu będziemy mogli podyskutować o świecie sportu tradycyjnego i elektronicznego, które coraz bardziej łączą się ze sobą, tworząc nowy, jednolity segment branży rozrywkowej ― powiedział Daniel Kelley, dyrektor ds. globalnego marketingu w firmie HyperX. – Społeczność graczy cały czas się powiększa. Chcemy ją edukować oraz nawiązać z nią relacje, które pomogą nam w kształtowaniu przyszłości esportu.

Panel pod hasłem „Colliding Worlds, Shaping the Future of Esports” („Zderzenie światów: kształtowanie przyszłości esportu”) odbędzie się w czwartek 15 marca, w godzinach 12:30 – 13:30, w sali 5ABC ośrodka Austin Convention Center. Weźmie w nim udział wielu specjalistów z branży gamingowej, takich jak:

  • Daniel Kelley, dyrektor ds. globalnego marketingu, HyperX ― Kelley ma unikatową wiedzę dotyczącą łączenia esportu ze sportem tradycyjnym. Jest odpowiedzialny za strategiczne partnerstwo z zawodnikami ligi NBA, takimi jak znani z meczów gwiazd All-Star: De’Aaron Fox, Joel Embiid i Gordon Hayward, i drużynami sportu elektronicznego. W firmie HyperX Daniel Kelley zajmuje się budowaniem szerokiej świadomości tej marki w społeczności esportu.
  • Roger Muraco, dyrektor ds. gier komputerowych, Cleveland Cavaliers ― Muraco kieruje strategią w zakresie esportu w organizacji Cleveland Cavaliers. Jest zaangażowany w budowanie zespołu, który weźmie udział w tegorocznym inauguracyjnym turnieju gry NBA 2K. Przedstawi zmiany oczekiwane w 2018 roku z perspektywy drużyny sportowej.
  • Heather Garozzo, gracz komputerowy i dyrektor ds. marketingu, Team Dignitas ― Garozzo to aktywny gracz, menedżer i trenerka, która ma dużą wiedzę dotyczącą łączenia drużyn sportowych i esportowych, i może ją przedstawić z unikatowej perspektywy, z uwzględnieniem rozwoju gracza oraz umiejętności potrzebnych do odnoszenia sukcesów w tym coraz szerszym segmencie branży rozrywkowej.
  • Stan Press, dyrektor ds. rozwoju przedsiębiorstwa, VY Esports ― Press, który jest zaangażowany w sport elektroniczny jako agent, moderuje panele dotyczące esportu na całym świecie. Swoje bogate doświadczenie wykorzysta jako moderator panelu „Colliding Worlds”.

 

Post Author: Kris

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *